Förvirrad Teskedsgumma...

Fötterna ramlar seriöst av.
Fick knappt av mig stövlarna pga. att mina vader hade svullnat upp till den mån att stövlarna nu var en storlek för små.
Kul.

Fick iaf en hel del Julklappar inhandlade idag, vilket känns som en lättnad.
Det blev dessutom asbra Julklappar, så mina vänner kan skatta sig lyckliga ;)

Är fortfarande i Sthlm btw.
Sitter på Östermalm nu ( låter fint XD ) och har precis käkat middag.
Har ätit som en idiot idag. Lol.
Man ska unna sig ibland.
Jag gör det dock ofta ;D

Godis har jag köpt också btw.

Träffade även på Teskedsgumman!
Känn på den ni ;)
Jag tittade på henne som om hon var en person jag var bekant med, för det känns lite så. Jag tycker om henne så mycket.
Hon såg dock lite förvirrad ut över detta, och kan tänka mig att hon tänkte: "Känner jag den här människan? Borde jag veta  vem det är?"
;D
Stackars Birgitta Andersson.



Peace, Love & Respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0