Där sitter ni och tänker...: Faaaan!

Sitter och är lagon full på Hotell rummer i Sthlm.
Charmigt värre ;)
Dock är det sanningen och ingenting är förskönat.
Never has been, never will.

So, detta var looken på Fan Partyt i Hamburg.
Inget mer, inget mindre...


Nu tänker så många: "Fan jag hade sett såååå jävla mycket bättre ut än hon! Fy fan att hon fick gå då liksom åh Gud vad jag hade gjort allt mycket bättre och bla bla blaaaa!!!"

Kan hända...
But see if I care ;)
Heheheh.

Nej, ni är inte inräknade, ni underbara människor.
Och ni vet vilka ni är ;)
Puss på er!
<3



Peace, Love and Respect!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Äh! Finns ingen annan som är mer värd att få ens gå. Snygg är du, och värd allt som fan.









Så är det <3

2008-12-06 @ 20:22:15
Postat av: Jag Lanquie

Serri. vill verklgien vara riktigt full med dig någon gång. snälla, låt mig bli. du verkar bli så väldigt väldigt egocentriskt!! skulle vara superintressant. snälla jinxie, let me bE!

2008-12-07 @ 21:57:10
Postat av: Madde

Är alltid Ego babe.

Blir det varken mer eller mindre när jag är full.



Dock i min Blogg går det till det extrema, eftersom den ändå ska handla om mitt liv ;P

2008-12-08 @ 15:07:38
URL: http://jinxchan.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

HAHA fuck heller att jag tänkte så :P

Man ska inte på bal heller xD

Tyckte det var snyggt!

Och du vet att jag tyckte att DU förtjänade det!

2008-12-09 @ 00:15:19
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0